U cunflittu Russia-Ucraina crea opportunità per TC di furnisce diversi rulli di lega à a Russia.

U cunflittu Russia-Ucraina02
U cunflittu Russia-Ucraina01

A guerra trà Russia è Ucraina hè scoppiata à u principiu di u 2022, scunvurendu u mondu sanu.

Un annu hè passatu è a guerra cuntinueghja. À a luce di stu cunflittu, chì cambiamenti sò accaduti in Cina ?

In poche parole, a guerra hà ubligatu a Russia à spostà drasticamente a so attenzione cummerciale versu a Cina.
Stu cambiamentu era inevitabile data a situazione di a Russia.

Da una parte, a Cina è a Russia anu una solida basa cummerciale. Da l'altra parte, a Russia hà subitu sanzioni da e nazioni occidentali dopu avè invaditu l'Ucraina, in particulare in quantu à u cummerciu. Per resiste à e sanzioni, a Russia hà avutu à rinfurzà a cuuperazione cù a Cina.

Dopu à l'iniziu di a guerra, Putin hà previstu chì u cummerciu trà a Cina è a Russia cresceria di 25%, ma e cifre reali anu superatu l'aspettative. L'annu scorsu, u cummerciu tutale s'hè avvicinatu à 200 miliardi di dollari, guasi 30% di più chè prima!

A Russia hè un pruduttore maiò di semi oleaginosi cum'è u girasole, a soia, a colza, ecc. Cultiva ancu grandi volumi di culturi di cereali cum'è u granu, l'orzu, u granu. U cunflittu Russia-Ucraina hà disturbatu u cummerciu di a Russia. Questu hà ubligatu i so attori di l'industria di e sementi oleaginose à truvà mercati alternativi. Parechje strutture russe di frantumazione di semi oleaginosi si rivolgenu avà à a Cina per vende i so prudutti. A Cina furnisce una opzione fattibile cù a so massiccia dumanda di olii comestibili. Shift dimostra chì a Russia sta cambiendu u cummerciu versu a Cina in mezu à e sfide cù e nazioni occidentali.

Cù l'impattu di a guerra, parechji trasfurmatori russi di semi oleaginosi si sò trasferiti in Cina. Cum'è un grande produttore di rulli in Cina, Tangchui hà trovu opportunità per furnisce rulli à u settore russu di semi oleaginosi. L'esportazione di rulli in lega di a nostra fabbrica in Russia hè aumentata notevolmente in questi dui anni.


Data di publicazione: 24 d'aostu 2023